:) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Janneke Groen - WaarBenJij.nu :) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Janneke Groen - WaarBenJij.nu

:)

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

26 September 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

Het is alweer ruim een weekje geleden dat ik geschreven heb, dus vandaag vond ik het wel weer eens tijd worden.
Vrijdagavond ben ik naar een theater voorstelling geweest samen met Fraukje, want ja ik mag gratis heen, dus daar moet ik natuurlijk wel gebruik van maken! En het was zeker de moeite waard! Het was een mooi stuk over rijk en arm en werd prachtig neergezet met verschillende maskers en begeleid met live muziek.
Zaterdags hadden we een "citytour", het was gratis dus ik dacht waarom zou ik niet mee gaan... Nou ik ben blij dat het gratis was, want het was echt waardeloos. We leken net een groep chinezen. Allemaal de bus uit, foto's maken, en weer verder naar het volgende punt. We kregen er niet eens een praatje bij over wat het was en wat we zagen. Nouja wat we zagen.. het was slecht weer en we zagen dus eigenlijk niet zoveel. Daarom ben ik na de lunch samen met Fraukje en Celine verder gegaan. We hebben een beetje rondgedwaald en hebben uiteindelijk de weg weer naar huis gevonden.
's Avonds ging ik met Celine bij de Mexicaan eten. Erg lekker! En we hadden nog live muziek en dans ook! Daarna zijn we in de Irish pub blijven hangen en werden we ondertussen vergezeld met andere. Toen we het daar op een gegeven moment wel weer gezien hadden zijn we naar Globe gegaan waar ik nog heerlijk heb gedanst en gelachen.
Hoewel ik zaterdagnacht helemaal doorweekt thuis was gekomen omdat het zo onwijs hard regende, leek het zondag wel zomer! Daarom hadden Fraukje en ik de picknick mee en zijn we naar het Cornwall park gegaan. Daar hebben we heerlijk genoten, en wat een prachtig uitzicht!
Maandags moest ik gewoon weer naar stage. Ik begin het steeds leuker te vinden want krijg steeds meer mijn eigen taken. 's Middags hadden we een meeting met het hoofd van de Pacific dance. Hij was net verhuist, en had nog geen interieur. Dus bij gebrek aan stoelen houden we gewoon een meeting zittend op de grond! Geen probleem want er stonden al 5 flessen wijn klaar... We zijn ook blijven eten, erg lekkere wraps. Ik snap alleen nog niet zo goed waarom dit een meeting genoemd wordt, ik noem het meer gewoon gezellig een middagje met elkaar aanzitten haha, want zoveel nuttigs wordt er echt niet besproken hoor.
Mijn stagebegeleider is erg blij met wat ik doe en vindt dat ik goed werk lever en erg hard werk. Daarom neemt hij mij volgende week mee uiteten, dat heb ik maar weer mooi gedaan. Alleen hier verstaan ze onder hard werken wel iets heel anders dan thuis hoor. Want voor mijn gevoel doe ik echt bijna niets op een dag, maar hun vinden dat het een hele dagtaak is.
Nouja dat noemen ze dus cultuurverschillen.
Bij jullie is de donderdag net begonnen, maar mijn vroege weekend is alweer begonnen! Dus daar ga ik lekker van genieten. Fijne dag allemaal

  • 26 September 2013 - 06:57

    Barb:

    Chill toch die cultuurverschillen? Bij mij is de donderdag echt net begonnen (00.57)
    Xxlofjoew

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 12625

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 26 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: