times fly when you having fun - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Janneke Groen - WaarBenJij.nu times fly when you having fun - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Janneke Groen - WaarBenJij.nu

times fly when you having fun

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

24 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

De tijd vliegt voorbij als ik bedenk dat ik hier alweer 8 weken zit. Maar aan de andere kant lijkt het echt een eeuwigheid geleden dat papa en mama me uitzwaaiden op het vliegveld. Maar ik weet wel dat ik voorlopig nog niet naar huis wil, want er is hier nog veelste veel moois te zien.
Ook al zit het op het moment wel even tegen. Ik ben gister namelijk gestopt met stage. En om een lang verhaal kort te maken. Het werkte gewoon niet, hij kon mij niet bieden wat ik nodig had en van zijn beloftes maakte hij ook niets waar. Dus leek het me beter om voor mezelf op te komen, en ben ik gestopt.
Dus nu maar opzoek naar iets anders…

Twee weken terug heb ik gesurft, helaas heb ik hier geen foto’s van want er waren een paar mensen afgevoerd naar het ziekenhuis (niet ernstig hoor), dus de begeleiding was een beetje van de rel en kon geen foto’s meer van ons maken:( . Maar het pluspunt hiervan is dat ik het nog maar een keer moet doen. Want ik vond het echt geweldig. Ik moet zeggen dat ik niet heel vaak ben blijven staan op mijn board, maar even goed vond ik het hartstikke leuk!

Afgelopen zondag zijn we met een groepje naar Waitomo geweest, waar we een caving trip hadden. Dat was echt fantastisch, met een auto de bergen door over een grintpaatje in the middle of knowwhere. Daar een stukje wandelen en toen kwamen we bij de grot uit. Maar daarvoor moesten we eerst 27 meter naar beneden abseilen, wat ik prima te doen vond. Daar liepen we tegen de stroming in door het water, zodat we ons daarna in de tube lekker mee konden laten voeren. Er zaten overal glowworms aan de bovenkant, echt fantastisch om te zien!! Halverwege werden we beloond met warme limonade en een stukje chocola, hierna konden we ons door de grottenwanden terug naar de uitgang bewegen. Daar moesten we weer om hoog klimmen en hadden we weer een mooi avontuur beleefd!

Gister had ik een heerlijk Nederlands dagje, ’s middags pepernootjes gegeten, en ’s avonds gingen we uiteten bij een Nederlands restaurant. Heerlijke bitterballen, frikadellen en een glaasje cassis!

Nou ik stop er weer mee voor vandaag want ik moet zo weer werken in het theater. Wat overigens niet heel bijzonder werk is. Maar ik mag de voorstellingen kijken terwijl ik aan het werk ben, dus heel slecht heb ik het ook weer niet haha.

  • 24 Oktober 2013 - 10:09

    Marcella :

    Jammer dat het niet werkte met je stage Jans!
    Goed dat je voor jezelf ben opgekomen :)
    Nog heel veel plezier daar!!

  • 24 Oktober 2013 - 14:44

    Barb:

    Leuk dat er steeds meer engelse woorden in je blogs komen.
    Nog even en dan is je hele blog engels!

  • 24 Oktober 2013 - 19:16

    Paps En Mams:

    Wat weer een mooie foto`s en wat ben je toch een doorzetter...xxxx Paps en mams

  • 27 Oktober 2013 - 20:55

    Jack En Agatha:

    He Jannek lekker bezig hoor de caving trip bedoel ik ziet er goed uit een hele belevenis. Jammer van je stage, succes met je zoektocht, lieve groetjes Jack en Agatha

  • 04 November 2013 - 14:24

    Svenja:

    Hee Janneke! Wat leuk om je verslagen zo af en toe te lezen :) Jammer dat het niet werkte op je stage, maar goed dat je ermee bent gestopt. Je vindt vast iets waar je het wel naar je zin hebt! Heel veel plezier nog en geniet van de mooie omgeving en leuke uitjes! Liefs Svenja

  • 05 November 2013 - 19:32

    Marga Van Leeuwen:

    hoi janneke inmiddels is het natuurlijk al weer 9 weken in je huidige verblijf plaats ik heb je nadat je er net was wel iets van een reaktie gestuurd maar ik heb begrepen dat die nooit is overgekomen ik zit nu voor het eerst sinds lannge tijd weer achter dat apparaat want dat laat ik meestel aan willem over maar omdat ik bij omring voldoende heb gewerkt tot het einde van het jaar en dus nu totaan mijn ontslag {zelf aangvraagt} lekker vrij dus tijd ommij op andere zaken te verdiepen met name juo verblijf ik begrijp dat je enorm geniet en dat was toch een van de redenen dat het met je stageplek wat minder is geweest is jammer ik hoop echt dat je toch nog voldoende leerdingen op je pad komen. ik ga nu je eeredere veslagen lezen en prbeer de komende tijd wat vaker te lezen hoe je het daar hebt groeten marga en willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 1496
Totaal aantal bezoekers 12623

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 26 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: