nog 1 dag - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van Janneke Groen - WaarBenJij.nu nog 1 dag - Reisverslag uit Spanbroek, Nederland van Janneke Groen - WaarBenJij.nu

nog 1 dag

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Janneke

28 Augustus 2013 | Nederland, Spanbroek

Jaa dit is hem dan, mijn eerste verslag op mijn blog. Ik ben benieuwd hoe dit gaat worden, want ik ben nooit zo'n held in het opschrijven van mijn ervaringen. Maargoed omdat ik helemaal naar de andere kant van de wereld ga, zal ik toch mijn best gaan.
Dus laat ik daar vandaag maar mee beginnen want:... Just one day left...
Van het weekend heb ik echt twee top afscheidsfeestjes gehad, mijn koffer is ondertussen gepakt, vannacht had ik mijn eerste slapeloze nacht en zo net heb ik mij online ingecheckt voor mijn vliegreis die morgen om 12 uur zal beginnen! Ik ben dus zo goed als klaar, en als ik het weerbericht mag geloven ga ik net op tijd weg, aangezien het hier in Nederland vanaf vrijdag lekker zal gaan regenen. Zal dan eindelijk de zomer voorbij zijn? Neehoor in Nieuw- Zeeland gaat die bijna van start, dus ik zit gebakken:)
Vanmiddag nog even voor de laatste keer naar Leeuwarden, want daar kan ik nog net mijn Propedeuse ophalen.
Als ik die op zak heb, kan mijn avontuur beginnen!!!

  • 28 Augustus 2013 - 11:01

    Marcella :

    Klinkt goed hoor Jans!
    Laat ons maar lekker in de regen zitten haha!
    Lekker dat je je Propedeuse heb behaald!
    Kan je straks helemaal zorgeloos genieten daar.
    Geniet er van!!

  • 28 Augustus 2013 - 11:03

    Marco En Mireille:

    Namens mezelf en Mireille wensen we jou een hele fijne reis. Geniet van al het mooie en kom behouden terug.

    Groetjes M&M

  • 28 Augustus 2013 - 11:30

    Fraukje Puts:

    Jeeeeeeej! See you on the other side!

  • 28 Augustus 2013 - 11:38

    Gerdine:

    Heel veel plezier janneke, geniet met volle teugen van deze geweldige reis want voor je het weet ben je weer terug in ons koude kikkerlandje.
    Groetjes gerdine.

  • 28 Augustus 2013 - 14:35

    Melissa:

    Heeeel veel succes en plezier! Maak er iets moois van en ik hoop dat je daar veel zult leren.
    Goede reis morgen!
    xx

  • 28 Augustus 2013 - 15:05

    Co Schipper:

    Heee Jans, Veel plezier en geniet van nog een zomer daar in Nieuw Zeeland. Heb zojuist een vriendschapsverzoek voor facebook gedaan. Kan ik je een beetje volgen.
    Gr. Co

  • 28 Augustus 2013 - 16:47

    Barb:

    Lieve Jann,

    ik ga je volgen. Alsof je gewoon nog in een andere provincie woont.
    We hebben onze P, JEEJJ!
    Nog 18 uur en dan stap jij in het vliegtuig. Een goede reis gewenst, en dikke afscheidknuffels

    xx

  • 29 Augustus 2013 - 07:41

    Annette:

    Geniet van dit geweldig avontuur en ook wij zullen je verhalen gaan volgen , veel plezier en groetjes van de westers

  • 29 Augustus 2013 - 11:10

    Ireeeeen:

    Het waren tot ziens feestjes! Geen afscheidsfeestjes!
    Goeie reis popje, en tot over een paar maandjes.
    HVJ NTB BFFL WJNNMK NWLY NLYG. ;)

    hartje.

  • 31 Augustus 2013 - 11:47

    Franca:

    Heey jans.
    Als het goed is zit je er al heerlijk! Hopelijk ben je veilig aangekomen en heb je een goede reis gehad.

    Geniet ervan en doe voorzichtig!
    Groetjes franca

  • 14 September 2013 - 18:54

    Marga En Willem :

    hoi janneke ik heb net je verslagen en je fotos gekeken wat een gek midee dat je zo ver weg bent en via dit medium zo dicht bij en wat fijn dat je zo'n leuke opdracht hebt en het zal zeker heel wat zijn om voor 4000 mensen iets te verzorgen op het toneel hier is alles oke dus jij heel veel succes in chinatown( ps ze kunnen vaak wel lekker eten maken hebben wij ervaren in san francisco) goeten van een druilerig hoogwoud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 12647

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2013 - 26 Maart 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: